Valentino | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Valentino

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Valentino

Vad är ditt discord namn? real_cypher8

Vilken arbetsplats ansöker du till? Bilfirman

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli vd för att jag vill kunna bidra mer till servern och rpn. Det är förmodligen väldigt många som skulle uppskatta om den öppnades.

Vad rollspelar du som för tillfället? vanlig med borgare. (stammis på sjukhuset)

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har tidigare varit chef på Bilfirmor dock i andra städer. Jag har också jobbat som polis och sjukvårdare vilket gör att jag lätt kan kommunicera bra med andra människor. Jag är också väldigt social och är bra på att hjälpa folk. Ett exempel är att Jag var väldigt bra på att hjälpa folk hitta rätt bil för dem när jag var chef förut.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Min plan är att bygga ett bra och effektivt team där alla trivs och jobbar mot samma mål. Jag vill kommer se till att vi levererar bra kvalitet och bra service till våra kunder, och jag kommer alltid hålla kolla på mina anställda. Och självklart kommer jag sträva efter att göra detta resten av livet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Centic? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag kommer att vara väldigt aktiv och sköta mitt jobb. Jag kommer också alltid finnas på plats för att hjälpa kunder som är osäkra på saker.

Hur många bans har du? 5 felaktiga ac bans.
 

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Hejsan!
Det ser ut som att platsen är upptagen.
Du får gärna ansöka till något annat!
Lycka till!
 
Top Bottom