viccepice123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

viccepice123

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: viccepice123

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ange ditt födelsedatum: 11 April 2010

Ange ditt Discordnamn: rmt_vr

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter victor, jag är 15 år och är snäll mogen och har respekt mott alla personer jag är aldrig kaxig i support men kan vara lite kaxig ig!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-8 timmar om dagen

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 månander

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på centic eftersom jag vill bidra till en positiv och välfungerande community jag tycker om att hjälpa andra spelare lösa problem och skapa en rättvis och trevlig miljö för alla jag har ett genuint intresse för servern och vill vara med och utveckla den genom att vara aktiv, ansvarsfull. jag är aldrig stressad i jobbiga scenarion samt är jag snäll i support och vill hjälpa folk

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att se till att servern är en trygg rättvis och rolig plats för alla spelare det innebär att jag övervakar chatten och spelet ser till att reglerna följs och ingriper om någon bryter mot dem
Jag ska också hjälpa spelare som har frågor eller problem lösa konflikter på ett lugnt och rättvist sätt samt agera professionellt oavsett situation en viktig del av rollen är att vara aktiv tillgänglig och föregå med gott exempel
utöver det handlar det om att samarbeta med andra i staff teamet och bidra till att förbättra servern genom feedback och engagemang.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med en aktiv och engagerad närvaro på servern där jag hjälper spelare snabbt och ser till att reglerna följs på ett rättvist sätt jag är lugn och lösningsorienterad vilket gör att jag kan hantera konflikter utan att eskalera situationer
jag bidrar också med bra kommunikation jag är tydlig respektfull och lyhörd mot både spelare och andra i staffteamet Dessutom är jag pålitlig och tar ansvar för mina uppgifter vilket gör att andra kan lita på att jag gör mitt jobb ordentligt.
Utöver det vill jag bidra till en bättre community genom att vara positiv, ge feedback och hjälpa till att utveckla servern framåt.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer genom att först hålla mig lugn och fokusera på vad som faktiskt behöver lösas jag försöker att inte agera impulsivt utan tar några sekunder för att tänka igenom situationen och prioritera rätt
jag delar upp problemet i mindre delar om det behövs och tar en sak i taget. Samtidigt försöker jag kommunicera tydligt med de inblandade så att situationen inte eskalerar

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:
Top Bottom