Vickevik | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Vickevik

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Vickevik

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Vickevik_aron1

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Abdullah andersson har en tuff uppväxt i södra rinkeby han var i tidig ålder ofta i slagsmål och han var mycket arg som barn sen i senare ålder så blev det värre han började andvända vapen istället för att slås i framtiden vill han ta sig ur gängkriminaliteten och leva livet ut på sina kriminella pengar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bra på att skjuta bra kontion bra på att prata

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Grov adhd autism och inte stresstålig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bildra till många roliga rp senarion och är duktig på rp. Jag är inte en sån som bara skjuter. Utan en bra andledning utan vill gärna ha ett senario bakom skottningen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på avena rollplay jättemycket innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ge motpatnern en chans att vinna tillexempel om man voltar men bilen så ska man inte hoppa ut och skjuta direkt eller köra iväg utan att ge motpartnen en chans

Vad är suntförnuft för dig? Att man tillexempel inte slår poliser eller rånar någon mitt på torget när det är en massa fok

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp att man tillexempel tar upp ett vapen när någon står och riktar på en och säger man ska upp händerna. Powergaming att man ska spela på sina skador tillexempel om man krokar med bilden och sen fortsätter köra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom