viktorbjörn | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

viktorbjörn

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: viktorbjörn

Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? mkm_1.12

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter John Ohlsson han växte upp i en vanlig familj och har lärt sig att ta ansvar tidigt. Han gillar bilar, att träffa folk och bygga kontakter som person är han oftast lugn men kan bli stressad när saker går fel han är lojal mot sina nära och vill i framtiden skapa ett stabilt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är lojal social och tar ansvar för det han har gjort

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan vara envis blir lätt frustrerad och tar ibland onödiga risker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag spelar seriöst och försöker skapa roliga och realistiska scenarion för alla inte bara för mig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna själv utan ibland låta andra vinna för att göra RP roligare och mer realistiskt

Vad är suntförnuft för dig? att tänka realistiskt och agera som man skulle gjort i verkligheten inte överdriva eller förstöra scenarion

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm och metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är aktiv seriös och vill bidra till bra rp för alla

Top Bottom