Viktoro12 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Viktoro12

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Viktoro12

Vad är ditt discord namn? viktor_1_123

Vilken arbetsplats ansöker du till? bitr chef sjukvården

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli bitr chef för att jag vill ta mer ansvar och hjälpa till så att sjukvården funkar så bra som möjligt jag tycker det är viktigt att alla vet vad de ska göra och att man kan lita på varandra jag gillar att jobba i grupp och vill vara med och bidra till att det blir bra ordning och en seriös nivå.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar lagligt utan jobb

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja jag har varit bitr chef på en annan server

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag vill göra det tydligare för alla vad som gäller och vad man ska göra i olika situationer jag vill hjälpa nya spelare så de snabbt kommer in i rollen och känner sig trygga jag vill också bidra till bättre samarbete så att alla jobbar tillsammans och att sjukvården fungerar bra oavsett situation jag vill också kunna ha bra struktur i jobbbet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Centic? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag är aktiv och tar ansvar jag är seriös i mitt rp och försöker alltid göra mitt bästa jag har erfarenhet som bitr chef sedan tidigare och vet hur man jobbar med andra och hanterar ansvar jag vill hjälpa till att få sjukvården att funka bra och att alla ska kunna samarbeta på ett bra sätt

Hur många bans har du? jag har inga bans

Top Bottom