Viktoro12 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Viktoro12

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Viktoro12

Ditt namn: Viktor

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2010

Ditt Discordnamn: viktor_1_123

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag är inne nästan varje dag och spelar flera timmar jag spelar med andra och hänger i servern jag försöker alltid vara trevlig och hjälper till om någon behöver hjälp

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 dagar men jag har kört i 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0

Varför ansöker du som servervakt på Centic? jag vill hjälpa till att göra servern bättre och tryggare för alla jag vill att folk ska kunna spela utan att bli störda av folk som bryter reglerna jag vill också hjälpa till att lösa problem snabbt så att det inte blir onödiga konflikter

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en servervakt ska hålla koll på vad som händer på servern och se till att reglerna följs man ska hjälpa spelare som behöver hjälp och svara på frågor man ska också stoppa folk som bryter mot reglerna och se till att det blir rätt det är viktigt att vara aktiv vara uppmärksam och vara rättvis och alltid tänka på servern och alla som spelar

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill ta mer ansvar och hjälpa till mer jag tycker det är kul att hjälpa andra och vill att servern ska vara en bra plats där alla kan spela och ha roligt utan problem jag vill också utvecklas och visa att jag klarar av att ta ansvar och fatta rätt beslut

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption och abuse är när man använder sin roll på fel sätt det kan vara att man hjälper vänner eller ger orättvisa straff det kan också vara att man inte följer reglerna själv eller låter vissa slippa undan det är viktigt att vara rättvis och följa reglerna hela tiden

Top Bottom