yamaha | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

yamaha

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: yamaha

Vad är ditt namn i verkligheten? yama

Ange ditt födelsedatum: 2 September 2001

Ange ditt Discordnamn: yamaha

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en person som gillar att lära mig nya saker och utvecklas. Jag är nyfiken, målmedveten och tycker om att umgås med andra. På fritiden gillar jag att göra saker som intresserar mig och som får mig att må bra.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? flear timmar 9

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 3 veckor

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill bidra till en positiv och rättvis miljö för alla spelare. Jag är aktiv, ansvarstagande och gillar att hjälpa andra. Dessutom vill jag vara med och utveckla servern och se till att regler följs på ett bra sätt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern är trygg och rättvis för alla spelare. Jag ska hjälpa spelare vid behov, hålla koll så att reglerna följs och hantera problem eller konflikter på ett lugnt och rättvist sätt. Jag ska också vara en bra förebild och bidra till en positiv stämning på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med en positiv attityd, rättvisa beslut och ett stort engagemang. Jag är aktiv och uppmärksam, vilket gör att jag snabbt kan hjälpa spelare och hantera situationer som uppstår. Jag vill också bidra till en trevlig stämning på servern och se till att alla känner sig välkomna och respekterade

Hur hanterar du stressiga situationer? stressiga situationer försöker jag hålla mig lugn och tänka logiskt. Jag prioriterar det som är viktigast först och undviker att agera impulsivt. Jag lyssnar på alla parter innan jag tar ett beslut och ser till att hantera situationen så rättvist och effektivt som möjligt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom