yzka100 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

yzka100

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: yzka100

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum: 17 December 2010

Ange ditt Discordnamn: fade_droid

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är ju en snäll person som är beslutsam och vet hur man hanterar stressiga situationer. Jag är en person som är väldigt strukturerad och vill att denna servern ska kontrolleras så att alla tycker det är bra att spela.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-5 timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? cirka 4 veckor.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker till staff för att jag ser att det är många som gör fel in game som RDM, VDM och fear RP och när såna här saker händer kommer spelare inte vilja spela längre, för att kanske det är inte roligt längre eller något sånt liknande. Så jag ansöker för att fixa det och säkerställa så att alla regler följs.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att säkerställa så att alla regler följs som, och hantera regel brott i ett korrekt sätt som bans, varningar eller kicks.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med bra beslut bra hanterande och att säkerställa så alla regelbrott följs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn och fokuserar på problemet. Jag lyssnar på allas sidor och tar beslut utifrån reglerna. Om det blir stressigt tar jag ett steg tillbaka och löser en sak i taget.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:
Top Bottom