zern31 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

zern31

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: zern31

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ange ditt födelsedatum: 13 Februari 2011

Ange ditt Discordnamn: uxi7e

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en person som gillar att hjälpa folk som gillar att ha en uppgift att göra medans man har roligt jag är hjälpsam och jag är social.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 12 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sen det öppnades var också partner på og centic

Varför ansöker du som staff på Centic? Ja vill hjälpa folk som behöver hjälp i reports. Det är väldigt många som rdmar och vdmar på torget och då kan jag vara där i noclip och hjälpa och banna de som inte beter sig. Jag vill göra servern mycket bättre än var den är niu.

Vad är din uppgift som Staff? Att banna lallare och att göra servern bättre hålla servern i bra rp nivå. Och att se till så att alla följer reglerna

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer göra så att servern blir mycket bättre jag kommer få ut alla rdmare och vdmare och alla som bryter mot reglerna och lallar. Göra servern så bra den kan bli

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn och pratar med en och en om det vore två stycken i situationen så de inte pratar i mun och kaxar sig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom