zeroo | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

zeroo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: zeroo

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ange ditt födelsedatum: 6 Juli 2010

Ange ditt Discordnamn: qw1lxzy e de kontot som ska ha dc roller men nåt har fuckat me mitt fivem konto de e länkat till ett annat dc konto så fixa ingame rollerna när ja e ingame så de inte blir fel så dc rollerna på qw1lxzy. men ingame så e de på de kontot som e länkat blir de

Berätta kortfattat om dig själv: Jag gillar att spela på centic med vänner och att träffa nya personer började rollspela på centic i ungefär 2-3 månader på ett annat konto så känner staden ganska bra på min fritid brukar jag bara lira centic me vänner. Jag är Social, Lugn och en Hjälpsam person. Jag tycker det är roligt att vara hjälpsam då det är därför jag ansöker. Några enkla kommando som kan vara bra att kunna om man är staff som jag har lärt mig under tiden jag har varit på andra servers är:
/skin man ger gaderob till en spelare om de inte har rätt kläder
/dv man skickar någons bil till bärgaren via f8 tex om en bil är fast någonstans
/car spawnar en bil
/svban ger en spelare servervakt ban vilket är 30min
/goto teleporteras till valda spelare
/ban bannar en spelare
/kick kickar en spelare
/revive återupplivar en spelare
/ooc skriver ett ooc meddelande till hela servern tex Bete er på torget!!
/spec speccar vald spelare
/bring man drar en spelare
/specoff avslutar spec på spelaren
/noclip jag kan flyga runt utan någon ser mig

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ca 5-6 timmar per dag men mycket högre på tex helger kan gå upp mot över 10 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? medlem vet faktisk inte en månad kanske fick gratis men har varit på servern lite längre utan medlem då

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker om staff för att jag vill hjälpa till med servern med moderation osv. Jag vill också hjälpa med att göra servern större och och osså bidra med ett bra rp jag är bra på att hjälpa folk så kan vara väldigt hjälpsam i många situationer som tex om någon inte beter sig tar jag rätt åtgärder eller ger dom en varning och säger de skall läsa om reglerna och sedan ge åtgärder men det beror ju på vad de har gjort fel och sist men inte minst hjälpa nya spelare komma in i rollspelet. Jag kan osså hanterna stressiga situationer med bra lugn. Om jag nu blir accepterad så kommer jag lägga all min tid och allt i min makt med att hjälpa nya spelare och hjälpa servern med moderation. Jag ser detta som en stor chans till mig att bidra till servern med min hjälp. En till andledning är att jag har rollspelat länge som karaktär och vill prova på en liten större uppgift på avena därför tänkte jag varför inte försöka bli en del av staff teamet.

Vad är din uppgift som Staff? Att hålla mig professionell och respektfull i alla sorters av scenario/situationer från spelare som bryter mot reglerna eller folk som bara är irriterande då menar jag lallar runt och då hjälpa folket så gott som jag kan. Alltså min uppgift är att hålla mig professionell och hjälpa spelare som är nya till staden eller bara generellt spelare som behöver hjälp, jag skall också se till alla kommer med klipp och id på spelaren som inte beter sig så jag kan vara säker på att det är rätt person och så jag kan ta rätt åtgärder. Jag ser också till så att inga lallare/fuskare eller något som förstör servern kommer in på något vis. Så tex om en spelare lallar ger jag en kick via /kick id eller svban genom /svban allt beror på vad de gör. Men min största uppgift är att hålla koll på servern och hålla borta den från dåligt eller personer som inte beter sig jag kan hålla koll genom /spec id (speccar) en spelare eller /noclip (gör mig osynlig för andra spelare).

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med väldigt mycket av att vara aktiv i support, forum och ingame hela veckan men som mest på helgen asså då när jag är ledig. Jag är väldigt lugn och professionell i många scenario/situationer så det kan vara väldigt hjälpsamt och som sist men inte minst ser jag till att det blir ett perfekt rollspel i denna staden.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag först agerar lungt frågar vad som händer/har hänt sedan försöker lugna ner situationen/scenariot som är stressigt vilket jag är ganska bra på sedan lyssnar jag på båda sidorna tydligt och kollar tex på deras klipp och analyserar det så gott jag kan och så tydligt jag kan och då försöker lösa situationen från det.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:
Top Bottom