zmilano | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

zmilano

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: zmilano

Ditt namn: milano

Ange ditt födelsedatum: 20 April 2009

Ditt Discordnamn: zmilano

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: På vardagar kan jag oftast vara aktiv efter skolan, ungefär från 17:00 till 23:00. Ibland kan jag vara inne längre beroende på hur mycket jag har att göra i skolan. På helger har jag mycket mer tid och kan vara aktiv flera timmar både på dagen och kvällen. Jag försöker vara så aktiv som möjligt och hjälpa till när det behövs.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har spelat på centic tidigare men tog paus då den stängdes ner men nu spelar jag igen och har varit medlem i ungefär två månader.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag har aldrig blivit bannad på servern.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt för att jag verkligen tycker om att spela på servern och vill att den ska vara en bra plats för alla. Jag är ganska aktiv och ser ibland folk som bryter mot reglerna eller förstör RP och då vill jag kunna hjälpa till istället för att bara ignorera det. Jag gillar när det är ordning och rättvist och jag tror att jag kan bidra till det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej jag har inte varit blacklistad. Jag har alltid försökt följa reglerna så gott jag kan och spela seriöst. Om jag gjort något fel någon gång har jag tagit ansvar för det och lärt mig av det.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att hålla koll på servern och se till att reglerna följs. Man ska hjälpa spelare som behöver hjälp och agera om någon bryter mot reglerna till exempel om någon stör andra. Det är viktigt att vara rättvis, lugn och inte ta parti. Man representerar servern och ska vara ett bra exempel för andra spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill förbättra upplevelsen för alla som spelar. Det är mycket roligare när alla tar RP seriöst och följer reglerna, och jag vill vara med och bidra till det. Jag tycker också det verkar kul att ha mer ansvar och hjälpa communityn att växa på ett bra sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption är när man använder sin roll för att gynna sig själv eller sina vänner, till exempel att ge fördelar eller inte straffa någon man känner. Abuse är när man missbrukar sina rättigheter, till exempel att banna eller kicka utan bra anledning eller använda sina perms i fel situationer. Det kan också vara att man använder info man inte ska ha. Båda sakerna förstör rättvisan på servern och gör att folk tappar förtroendet, så det är viktigt att alltid vara neutral och följa reglerna.

Top Bottom