Babyiceeistoogood | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Babyiceeistoogood

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Babyiceeistoogood

Vad är ditt namn i verkligheten? Nino

Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2013

Ange ditt Discordnamn: babyicee

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter nino jag växte upp bland de fina områden i tyskland och har alltid haft intresse för fivem har kollat i fivem på 2 år och har nyligen fåt en data och jag gillar och köra fotboll jag är en målvakt och har ganska mycket talang och är väldigt bra på målvakt jag gillar och tand hand om min kropp som innebär att springa mycket äta nyttigt osv men jag är en skön hjälpsam grabb som gillar och vara ute men också spela.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-6 timmar har mycket pågaende

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? knappt 1 månad några veckor men jag vet hur det funkar har varit staff innan

Varför ansöker du som staff på Centic? hej jag vill få en ny chans som staff för jag känner inte att jag har vissat min bästa sida som staff på grund av att jag inte tycker ja har tagit det seriöst. Jag har samt inte varit med det bästa umgänget men jag vill ha en ny chans på grund av att jag känner att jag har lärt mig av mina misstag. Jag ser lallat som förekommer på servern och jag tycker att det förstör mycket av den sociala rpen. Jag tycker samt att krim rpn inte är den bästa och jag tycker att jag har rpat tillräckligt mycket som krim på avena och vet unggefär vad som skulle hjälpa krim rpn till det bättre. Jag tycker att även om ja inte har vissat min bästa sida så har jag fortfarande vissat att ja kan om ja vill och nu vill ja faktist vissa min bästa sida. Jag förstår dock att folk gör fel och ingen är ju fel fri men jag tycker att man ska lära sig av sina fel och på avena ser jag mycket upprepande fel av samma personer vilket jag tycker är fel. Jag har samt 1 tusen timmar inom staff arbete och har varit staff på 2 serverar vilket inkluderar skywave, valon, Jag skulle dock säga att min rp standard har ökats med tanke på att ja, har spelat unive sen ja lämnade senaste gången och jag har påriktigt lärt mig. Jag var polis på unive så de var inte bara så att ja var krim där utan var faktist polis tyckte dock inte att jag kom in i deras community som jag har gjort med avenas community. Jag tycker också att centics community är mycket lättare att prata med och lära känna. Dock så finns det vissa personer inom centics rp som inte alls bryr sig om motpartens vinno alltså vissa personer spelar bara för sin egen vinno vilket är jätte tråkigt och förstör massa för alla personer som rpar med dem. Jag tycker att scriptsen är bra på centic och communityt är öppet och inbjudande till nya personer så jag vill bara ha en ny chans och vissa att ja faktist kan och vet hur allt fungerar
tack de var allt här

Vad är din uppgift som Staff? Förbättra servern och se till så att alla följer reglerna och hjälpa dem
min uppgift som helper är att ta reports, ta support samt att specca alltså de är helpers som kollar över rpn så den fungerar medans mods kollar över olika kategorier som e.x event och jobb osv medans headmod och uppåt kollar så staffsen sköter sig samt håller i dem större kategorierna som krim medans head admin gör de mer adminstrativa och ägaren är ju ganska självförklarligt dem äger server som köpa nya skript kollar så att server går runt marknadsför osv.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med en aktiv person inom support samt en person man alltid kan vända sig om man vill att rättvissa ska sätt till personer på grund att jag kan alla regler exemplariskt. Jag kommer även bidra med mycket aktiv person ingame som speccar mycke och tar många reports. Jag kommer även tillföra mycket proffesionallitet inom support för ja vet att det kan förekomma lall där men jag kommer alltid vara proffesionell och opartisk

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tycker att jag är extremt bra på att hantera stress. Jag brukar inte bli stressad men ifall att jag bli stressad brukar jag ta ett djupt andetag och de funkar oftast alltid men ifall att det inte fungerar så hade jag bet en annan staff hjälpa mig i ärendet så att inte allt läggs på mig alltså all uppmärksamhet utan att de är någon annan staff som hjälper mig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom