Babyiceeistoogood | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Babyiceeistoogood

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Babyiceeistoogood

Vad är ditt namn i verkligheten? Nino

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2013

Ange ditt Discordnamn: 𝔊𝔲𝔢𝔯𝔯𝔬

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Nino och jag älskar att lira FiveM, och jag brukar spela FiveM as ofta. Brukar vara inne t.ex 6-14 timmar per dag om inte mer jag nördar lättare sagt, och jag brukar hänga med kompisar ibland och jag går på boxning jage e snäll trevlig omtänksam och jag behandlar även alla rättvist, och jag gillar att bygga datorer och plocka isär jage e bra med att överföra filer eller liknande så om någon behöver hjälp i supp att t.ex ladda ner FiveM så hjälper jag liksom, så aa där har ni lite info om mig, jag prioriterar min omgivning samt att alltid ha ett trevligt bemötande, jag har tidigare erfarenheter inom staffarbetet också!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-6 timmar har mycket pågaende

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Snart en månad.

Varför ansöker du som staff på Centic? jag personligen tycker tyvärr inte att staff teamet håller någon speciellt hög standard med tanke på hur stor servern har blivit det senaste halv året/året! Det känns som att väldigt mycket är oklart kring bans, regler och support ärenden och där vill jag verkligen kliva in och försöka göra mitt absolut bästa för att ändra på detta! öker såklart även till staff då jag tycker att rp nivån är katastrofal vid tillfället, Inte alls som jag kommer ihåg det. Både kris kring social rp men även gäng rpn som jag själv tycker styrs åt helt fel håll! Sen kan jag även säga att den icke kriminella jobb rpn inte ens existerar på servern, Om man inte är polis så är man kriminell vilket drar ner server rpn nå extremt och tycker även själv att det är riktigt tråkigt!

Vad är din uppgift som Staff? det som alla säger är väll att vara aktiv och bidra med reports men inte riktigt så jag ser på saken! Min uppgift som staff är att ständigt söka efter förbättringar i allt jag gör såsom discorden, ingame men även utanför servern! Sök lösningar i problem och utveckla sedan därefter! Sen är det såklart viktigt med reports och att sköta spelar basen ingame men tycker att en ständigt utveckling är viktigare i detta fall!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som skrivet överst, Att utveckla servern till den standarden avena söker! Jag tar för mig och sköter det jag ska göra, Skulle kunna bidra nå enormt i staff teamet om jag fick chansen igen!

Hur hanterar du stressiga situationer? ar absolut inga problem med överstimulerande situationer! Är bra på att snacka och styra ett support ärende så bör inte vara några problem.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom