collin.bollin21 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

collin.bollin21

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: collin.bollin21

Ditt namn: Collin

Ange ditt födelsedatum: 2 Juni 2026

Ditt Discordnamn: cstaberyd

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag och min kompis brukar åka runt o bara chilla på centic sen brukar vi skjuta lite då o då när de behövs om vi åker vid röda så brukar folk skjuta då kan man skjuta tillbaka lite så de brukar vi göra och jag brukar chilla med mina vänner ig.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? i snart 1 och en halv månad ungefär skulle ja gissa.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har aldrig blivit bannad på servern då jag sköter reglerna och inte är en problem spelare.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? därför at jag har sett att många personer brukar lalla på centic och då vill jag styra upp de så folk sköter sig och inte beter sig och vdm och rdm på torget så då vill jag kunna lösa de på snabbaste och rättvisaste sätt.

Har du tidigare varit blacklistad? nej aldrig har jag vart blacklistad.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: de har uppgift att hålla koll på serverns rp och sånt typ om nån lallar så löser en servervakt de eller någonting. och se till så att alla sköter sig på servern centic......

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa folk och kunna hjälpa folk med att dv eller ressa om de blir rdm vdm eller något. och se till så allting fungerar som de ska. och se till så att alla sköter sig till centic RP regler

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption är att man typ ressar i scenarion eller revvarsina vänner eller liknande och abuse innebär att man abusar typ att man missbrukar sin roll som severvakt.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom