collin.bollin21 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

collin.bollin21

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: collin.bollin21

Ditt namn: Collin

Ange ditt födelsedatum: 1 Juni 2011

Ditt Discordnamn: cstaberyd

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag o mina vänner brukar åka runt o chillar i stan men vi brukar typ åka runt köpa vapen och rpar som vanligt och jag brukar ibland få skott mot mig då brukar jag skjuta o kanske dör eller överlever men annars spawnar ja på sjukan sen.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? i snart 2 månader ungefär skulle ja gissa.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har aldrig blivit bannad på servern då jag sköter reglerna och inte är en problem spelare. jag blir bara ac bannad om ni vet vilka bans ja menar

Varför ansöker du som servervakt på Centic? för jag vill hjälpa centic rp att bli högre så vi får fler spelare på centic roleplay och vill att de blir största comebacken på centic med massa spelare och försöker säga åt alla folk som inte beter sig att de ska sluta o at dem ska bete sig skulle ja säga är varför ja ansöker till servervakt

Har du tidigare varit blacklistad? aldrig har jag vart blacklist

Förklara vad för uppgift en servervakt har: jag har som uppgift att hålla koll på rp lite smått eftersom jag inte är en helper o kan specca folk som gör saker som bryter mot centics rp. och att jag har kol på att hålla koll på alla spelare. så dom sköter sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa folk och kunna hjälpa folk med att dv eller ressa om de blir rdm vdm eller något. och se till så allting fungerar som de ska. och se till så att alla sköter sig till centic RP regler

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: det är att man behandlar folk orättvist eller att du e snäll mot vissa folk och inte mot andra, typ att ressa sina vänner eller liknade och korruption är att man missköter sig till uppgifterna en servervakt har. Och abuse är att du missköter din roll som serverakt att du abusar och revvar alla dina vänner när dem dör du revvar dig själv om du dör och liknande. eller så har man toggle id för då blir de som wallhack och då skulle jag vilja säga att det blir lite fuskigt för mig för då ser jag var de är. eller att man ressar sig i scenarion.

Senaste redigerad:
Top Bottom