Emmeboy | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Emmeboy

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emmeboy

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2011

Ange ditt Discordnamn: EPT

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Emil och jag är 14 år gammal. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom staff arbetet och är väldigt kunnig. Jag behandlar alla lika bra och med respekt. Jag brinner verkligen för centic och vill vara med och göra så mycket nytta som möligt

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar så är det från 14-15 till 23:00 och på helger så är det ifrån 12:00 till 04:00

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på Centic i lite mer en en vecka nu.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker till Staff på Centic för jag verkligen älskar servern och vill vara med och göra nytta. Jag vill göra så att alla får en ny och bättre upplevels och mer RP. För RP är lite si då där just nu och vara med och få den bra. Jag är en lugn person som behandlar alla med respekt. Jag gillar att hjälpa folk då jag har väldigt mycket erfarenhet kring det. Jag behandlar alla lika bra både i support oh ingame. Jag är bra på att hantera stress och pratar med en lugn ton men ändå så det förstår om det skulle vara nått.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa folk som behöver hjälpa via t.ex /reports eller tickets i discord. Och visa nya spelare hur reglerna går till och sånt. Jag ska vara rättvis och hjälpa alla som behöver hjälp. Och om det skulle vara två personer so jag har bett hoppa support eller liknade så skulle jag har lyssnat på vara båda två har och säga innan jag tar något beslut. Sen måste jag också speca folk och det gör jag för att se till att alla sköter sig och följer reglerna och håller en bra RP nivå.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med att skapa bra och rolig RP. vara aktiv både på dagar och nätter. respektera alla och vara rättvis. Hantera stressiga situtationer bra utan att bli arg eller liknade. Följa alla regler som vi har och använda mina perms när det verkligen behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress bra då försöker ta det lugnt och tänka framåt och inte bakåt. Och skulle vara att det bli bråk mellan två personer i support så skulle försöka stoppa det och lösa ut det med dom samt lyssna på vad det båda har och säga.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom