Emmeboy | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Emmeboy

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emmeboy

Ditt namn: Emil

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2011

Ditt Discordnamn: EPT

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Just nu så åker jag runt med min kompis, Vi åker runt och söker lite gäng. Ibland måste vi skjuta lite och då gör vi det.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på centic i 3 dagar nu

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Inga

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker till servervakt för att jag vill kunna hjälpa server att bli bättre och få in mer spelare. Jag vill också bli servervakt för att hjälpa nya folk och kicka folk som bara är inne för att störa eller förstöra. Jag har ansökt till staff men känner att jag kan börja som servervakt. Har mycket erfarenheter kring båda.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej det har jag inte

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Min uppgift som servervakt är att se till att allt ser bra ut på servern. Se till att alla håller sig till reglerna och spelar bra RP. Jag har också som uppgift att vara snäll och behandla alla lika bra med respekt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill hjälpa folk, se till så att alla följer reglerna och spelar bra RP. Och se till så att allt fungerar som det ska. Jag vill kunna hjälpa till med små grejer som att ta bort en bil, om det har hänt en bugg eller om någon har blivit rdm eller dog av en bugg

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att man behandlar folk oretvist genom att t.ex Ressa sin a vänner helt utan anledning istället för att ressa någon som blivit rdm eller dött av en bugg. Så korruption är att man missköter sig att man bara hjälper sina vänner och inga andra. abuse är att man abusar sina perms och det skulle kunna vara att man kickar någon under ett scenario där man som servervakt inte vill dö eller förlora sina saker och då väljer man att kicka spelaren. Det kan också vara att man har toggleid eller togglename under en skjutning och det gör så att man ser genom väggen så man vet när man ska skjuta. Eller om man ressar sig själv när man har dött och dödar den andra.

Lyckan

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Du kommer få prova på det under en vecka sedan kommer jag göra en utvärdering!

Top Bottom