Intervju envoy111 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

envoy111

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: envoy111

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2026

Ange ditt Discordnamn: 4pw0

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en lugn och seriös person som gillar att hjälpa andra och ta ansvar. Jag är mogen och rättvis men gillar också att ha roligt och bidra till en bra stämning. Folk kan lita på mig och jag försöker alltid lösa situationer på ett bra sätt utan onödigt tjafs.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? alltid efter 15 medans i lovet beror det på

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen första centic öppnade

Varför ansöker du som staff på Centic? ag ansöker till Staff på Centic för att jag vill vara med och bidra till communityn och göra servern ännu bättre. Jag tycker om att hjälpa andra och vill finnas där för spelare som behöver stöd eller har frågor. Samtidigt vill jag också kunna specca, sitta i support och ta hand om fuskare eller lallare som förstör för andra, så att alla kan få en seriös och rolig spelupplevelse. sen ser jag att det finns massa lalla på servern och skjutningar som rdm osv, det vill jag få stopp på.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staffw är att hjälpa spelare när de behöver stöd, svara på frågor och se till att alla förstår reglerna och hur servern fungerar. Jag ska också bidra till att hålla en bra stämning, specca vid behov och rapportera eller ta hand om fuskare och lallare som förstör för andra. Kort sagt är min roll att stötta både spelarna och staffteamet för att servern ska fungera så bra som möjligt samt så ska jag vara aktiv ingame och i discord för att kunna hjälpa alla på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med ett mer aktivare staff team samt, bra staff team som är snabba på allt samt att jag kommer att få bort folk som bara är här för att shoot n loota, samt kommer jag att hjälpa till i support och ingame där det behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer bra jag är även lugn och kan hantera det proffsigt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom