grimsann | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

grimsann

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: grimsann

Ditt namn: Grim

Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2011

Ditt Discordnamn: limpan123_1.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: vaknar upp och sedan så möter ja upp min kompis och så kör vi runder i stan lite. Gör nya vänner och sen på kvällen så festar vi.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic?
i några veckor

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 gång men de va bara för att ja råka skjuta nån på ett event. Och de va bara en 30min ban.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? för att ja vill lära mig mer om kommadon och vill lära känna mer vänner.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: göra så att ingen vdmar/rdmar och göra så att de blir FREARRP och så att det blir en mindre lall server.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill att det ska bli en mindre lall server. och ja vill att de ska vara FREARRP. Vill också att man inte bara springer runder och skjuter utan anledning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption innebär att man gör tjänste fel t.ex. poliser om dem tar myter så är det tjänste fel/korruption, och att man missbrukar sin makt. Abuse är när man t.ex. ressar sig själv i ett scenrio för att man inte vill bli lootad.

Senaste redigerad:

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad, utveckla!