jorgensenfamily | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jorgensenfamily

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: jorgensenfamily

Vad är ditt discord namn? jorgensenfamily

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli rikspolischef för att jag vill ta ett stort ansvar och leda polisen åt rätt håll jag vill skapa en seriös och trygg rp miljö där alla följer regler och har kul samtidigt jag är bra på att samarbeta och fatta beslut även i stressade situationer jag vill utveckla poliskåren så den blir mer organiserad och rättvis för alla spelare jag ser rollen som en chans att påverka servern positivt och bygga upp något långsiktigt och stabilt

Vad rollspelar du som för tillfället? just nu rpa jag som krim, då det inte är jätte roligt så vill gå till polisen

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja jag har tidigare erfarenhet som ledning inom polisen och ledning på flera olika rp servrar jag har haft ansvar över personal struktur och beslut inom organisationen jag har varit med och byggt upp verksamheter från grunden och utvecklat dem till stabila och fungerande system jag har också hanterat konflikter rekryt.

vation,unive,snöstaden,velo,avena

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla arbetet genom att göra polisen mer aktiv och närvarande så att det alltid finns tillgänglighet för folk jag kommer fokusera på disciplinera poliserna inom kåren så alla följer rutiner och håller en seriös nivå jag vill skapa tydlig struktur med roller och ansvar så alla vet vad de ska göra jag kommer även jobba med utbildningar och träningar för att höja kvaliteten på rp samt se till att kommunikationen inom polisen fungerar bra så allt flyter på smidigt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Centic? nej, lojal

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? ni bör tillsätta mig som riks för jag har erfarenhet av ledning och vet hur man driver en kåren framåt på ett seriöst sätt jag är aktiv och engagerad och kommer se till att polisen alltid är igång och skapar rp jag är tydlig i mitt ledarskap och ser till att disciplin och struktur följs jag är också rättvis i mina beslut och lyssnar på mina kollegor samtidigt som jag kan ta ansvar när det behövs jag vill utveckla polisen långsiktigt och skapa en stabil och rolig miljö för alla på servern

Hur många bans har du? inga
 

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Nekad!

finns redan en rikspolischef sorry
 
Top Bottom