kb3k | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kb3k

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: kb3k

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum: 12 November 2009

Ange ditt Discordnamn: k.b.3.k

Berätta kortfattat om dig själv: Skön och engagerad kille, Spelat FiveM i många år så kan det mesta. Jag är 16, vet inte riktigt vad mer jag ska säga :D

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Typ hela tiden allt ifrån 08 - 22 till 16 - 02 så mellan 5 - 12 timmar per dag!

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Så länge jag kan minnas, körde og centic men det var på ett annat dc konto!

Varför ansöker du som staff på Centic? Vill hjälpa servern så gott jag kan! Märkt att det är segt att få hjälp av staffs då vill jag kliva in och hjälpa till med de, för att ge spelarna en bättre upplevelse

Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa spelarna. Vara mogen. Ta rätt beslut. Visa sig som en förebild! Och allmänt mogen och engagerad!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Mycket hjälp! Mycket tid i reports samt support, svara på ansökningar! Och hjälpa alla så gott jag kan!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jävligt bra, har 4 lillbrorsor som skriker hit och dit så man kan ett och annat om stress, men jag kan säga att jag alltid hanterar det bra och progffigt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom