Little Khuksy | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Little Khuksy

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Little Khuksy

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Leo

Ange ditt födelsedatum: 11 April 2012

Ange ditt Discordnamn: Little khuksy

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en mogen och ansvarsfull person som tycker om att samarbeta med andra och hjälpa till där det behövs. På fritiden spelar jag mycket FiveM och är engagerad i roleplay, där jag alltid försöker bidra till en seriös och rolig miljö. Jag är lugn som person, kan hantera stressiga situationer och strävar alltid efter att fatta rättvisa beslut.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är aktiv varje dag mellan 10 till 22 lite med på helger och lite mindre när man har saker att göra.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem ett tag med spela på gamla centic ochså. Så kanske 2 veckor har jag varit medlem

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill vara med och bidra till en rättvis, seriös och rolig roleplay-miljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra och lösa problem på ett lugnt och moget sätt. Genom att vara aktiv och engagerad vill jag se till att regler följs och att alla får en bra upplevelse på servern. Jag vill också utvecklas själv och ta mer ansvar inom communityn.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern är en trygg, rättvis och välfungerande plats för alla spelare. Det innebär att jag hjälper spelare vid behov, hanterar reports, ser till att regler följs och ingriper vid regelbrott. Jag ska också vara professionell, opartisk och ta beslut baserat på serverns regler. Utöver det ska jag bidra till en positiv stämning och vara en bra representant för servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med ett lugnt och professionellt bemötande, där jag alltid sätter rättvisa och respekt i fokus. Jag är aktiv och engagerad, vilket gör att jag snabbt kan hjälpa spelare och hantera situationer effektivt. Jag kommer också bidra till en positiv stämning på servern, följa reglerna noggrant och vara en förebild för andra spelare. Mitt mål är att förbättra spelupplevelsen för alla och skapa en trygg och seriös roleplay-miljö.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag lyssnar på alla inblandade parter, samlar information och undviker att fatta förhastade beslut. Jag försöker alltid vara professionell och respektfull, även om situationen är pressad. Genom att tänka logiskt och hålla mig till reglerna kan jag fatta rättvisa beslut även under stress.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom