Nekad Little Khuksy | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Little Khuksy

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Little Khuksy

Ditt namn: Leo

Ange ditt födelsedatum: 13 April 2011

Ditt Discordnamn: Little Khusky

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv på servern nästan varje dag, oftast flera timmar åt gången. Under vardagar brukar jag vara inne på eftermiddagar och kvällar, medan jag på helger ofta är online längre perioder både dag och kväll.

När jag är inne spelar jag aktivt, interagerar med andra spelare och håller koll på vad som händer i chatten och på servern. Jag försöker alltid vara hjälpsam, svara på frågor och bidra till en trevlig stämning.

Jag är också uppmärksam på regelbrott och försöker hantera situationer lugnt och rättvist om något skulle uppstå.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på Centic i cirka 2 veckor. Under den tiden har jag varit aktiv, lärt mig serverns regler och byggt upp en bra förståelse för hur communityn fungerar.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag har blivit bannad 1 på serven

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt på Centic eftersom jag verkligen tycker om servern och vill bidra till att göra den ännu bättre. Jag trivs med communityn och uppskattar den miljö som finns här, och därför vill jag vara med och hjälpa till att hålla den trygg, rättvis och rolig för alla spelare.

Jag tycker det är viktigt att det finns aktiva och rättvisa servervakter som kan hantera situationer på ett moget sätt. Jag vill ta det ansvaret och hjälpa till genom att stötta spelare, svara på frågor och se till att reglerna följs.

För mig handlar det inte bara om rollen i sig, utan om att bidra till en bra upplevelse för hela servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej det har jag aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakts uppgift är att se till att servern är en trygg, rättvis och trevlig plats för alla spelare. Det innebär att man håller koll på chatten och spelet för att upptäcka regelbrott, och ingriper på ett lugnt och rättvist sätt om något händer.

Som servervakt ska man också hjälpa spelare som har frågor eller problem, samt bidra till en positiv stämning i communityn. Det är viktigt att vara aktiv, ansvarsfull och kunna fatta bra beslut även i stressiga situationer.

Kort sagt handlar rollen om att upprätthålla reglerna, stötta spelare och bidra till att servern fungerar bra för alla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att kunna bidra till en trygg och rättvis spelmiljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra, hålla ordning och se till att regler följs. Genom att vara servervakt kan jag ta ansvar, vara en aktiv del av communityn och säkerställa att alla får en bra och rolig roleplay-upplevelse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse som servervakt innebär att man missbrukar sina befogenheter istället för att agera rättvist och enligt reglerna.

Korruption kan till exempel vara att man ger fördelar till sina vänner, som att ignorera deras regelbrott eller ge dem speciella privilegier. Abuse handlar mer om att använda sina rättigheter på fel sätt, till exempel att banna eller straffa spelare utan giltig anledning, använda kommandon för egen vinning eller behandla spelare orättvist.

Det kan också handla om att agera oprofessionellt, som att bli arg, ta beslut baserat på känslor eller använda sin roll för att vinna argument.

Som servervakt är det viktigt att alltid vara opartisk, följa reglerna och använda sina befogenheter på ett ansvarsfullt sätt.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad!
AI, du får ansöka igen om 24 timmar!