Little Khuksy | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Little Khuksy

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Little Khuksy

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Leo

Ange ditt födelsedatum: 12 April 2012

Ange ditt Discordnamn: Little khuksy

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 13 år och gillar att spela mycket och hänga med andra på servern. Jag är en ganska lugn person och försöker alltid vara schysst mot alla, även om det blir lite kaos ibland. På min fritid sitter jag ofta vid datorn och spelar, och jag tycker det är kul att prata med nya personer och hjälpa till om någon behöver hjälp. Jag gillar också när det är bra stämning och försöker själv bidra till det.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar kan jag oftast vara aktiv från ungefär 16:00 till 21:00, beroende på skola och läxor. Ibland kan jag vara inne lite senare också. På helger är jag mycket mer aktiv och kan spela från typ 12:00 till sent på kvällen. Det kan variera lite ibland, men jag är inne nästan varje dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem ett tag. Jag spelade gamla centic och var servervakt. Nu när det nya har öppnat så har jag varit med lem runt 1 månad

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som Staff på Centic för att jag verkligen trivs på servern och tycker det är en rolig plats att vara på. Jag spelar här ganska ofta och känner att jag vill göra mer än bara spela. Jag gillar att hjälpa andra och vill att alla ska kunna ha det kul utan att bli störda. Jag tycker det är viktigt med en bra stämning och vill försöka bidra till det så gott jag kan.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att se till att alla har det bra på servern och att det är en trygg och rolig plats att vara på. Jag ska hålla koll så att reglerna följs och hjälpa till om något händer. Jag ska också försöka hjälpa spelare som behöver hjälp

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag försöka bidra med att vara aktiv och finnas där för spelare som behöver hjälp. Jag vill hjälpa till att hålla en bra stämning på servern och se till att det är roligt för alla. Jag kommer också försöka vara rättvis och lugn i olika situationer, och inte ta beslut i onödan eller bli arg.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tänker igenom vad som har hänt och försöker förstå båda sidor innan jag gör något.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom