Godkänd pewpew6895 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

pewpew6895

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: pewpew6895

Ditt namn: William

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2011

Ditt Discordnamn: pewpew6895

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Min dagliga aktivitet, är väldigt stor. Det mesta att vara på datorn. Kolla dc, samt spela fivem. Ofta är jag inne i centic, och det tas mest all min tid när jag är vid pc:n! Så aktiviteten är väldigt stor, och inte lite.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Snart 3 veckor!

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Om ni menar bans av staffs, så 0. Menar ni AC, 2 gånger.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Varför jag ansöker till SV är för att jag vill kunna bidra med bra RP, samt hjälpa till för de som behöver hjälp, eller som antigen blir rdm:ade eller vdm:ade! Och detta hjälper till att ge en kick, då lär de sig mer vad konsekvenserna kommer landa på!

Har du tidigare varit blacklistad? Nope.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Vad en SV har som uppgift, är inte direkt som staffs har. SV är på mark, och hjälper. Ej i noclip. Men upptäcker de saker när de RP:ar och ser scenariot som kanske gick fel, så kan de hjälpa till och ge ress eller vad som nu är problemet! Eller kicka de som gjorde/gör fel! Samt med anledning)

Varför vill du bli servervakt på servern? Känner att detta är en rolig grej, samt att det pågår väldigt mkt VDM och RDM på denna server. Helt sakt, att hjälpa till så att det kan minskas!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption, inom SV kan vara att:
1. Ressa sig under ett scenario när du ska vara död
2. Meta, och sedan ressa din kompis t.ex när hen var i ett scenario.

Top Bottom