Spooky1231 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Spooky1231

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
Användarnamn: Spooky1231

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? Spooky

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2026

Berätta om din karaktär. jag heter Dree low och jag växte upp i staden centic jag har haft en ganska tuff uppväxt då min mamma och pappa lämnade mig när jag var 10år gammal å jag har fått bott hos min farfar knut men nu bor jag själv i mirror park jag satsar ganska stort på mitt liv då jag vill bli rikast i världen. jag är väldigt snäll och har bra humor

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, tänker på andra inte bara sig själv och jag har väldigt bra humor

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag är inte så jätte stark, är alldelles för snäll och jag har låg självkänsla

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med positiv energi och humor samt så kan jag bidra med social rp så att folk stannar på servern längre.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar så att scenariot blir roligt och engagerande för alla, även om det betyder att man själv "förlorar".

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är om du åker på en cross sen ser du ett berg framför dig sen så åker du full fart upp så du flyger 400meter i luften det hade man inte gjort i verkligheten. lättare sakt man ska tänka så här hade jag verkligen gjort det i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming det är när du sitter i dc och säger vart du är mid scenario så du inte ska tappa nått vapen. vdm är när du använder din bil som vapen. rdm är när du t.ex. går och dödar nån utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt bra inom rpn. alltså väldigt bra

Top Bottom