vamzns | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

vamzns

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: vamzns

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2013

Ange ditt Discordnamn: Vamzns

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en grabb som gillar att spela, vara med vänner, bara ta det chill. Jag spenderar rätt så mycket tid vid datorn och gillar att spela centic rp och overall fivem. Jag har spelat centic i 2-3 veckor nu men lämnade discorden för ett tag sen men har nu valt att komma tillbaka o köra.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 6-7 timmar per dag kommer jag nog att vara aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Har varit medlem på centic i ish 2 veckor nu men har lämnat discorden för några dar sen men kommer tillbaka nu.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill kunna förbättra centic. Jag vill kunna hjälpa till. Jag gillar att kunna ta ett seriöst ansvar och hjälpa till. Jag har tidigare varit staff på två andra servers en av dem var vation. Jag vill inte bara bli staff för att få mer makt utan att kunna hjälpa till, förbättra och vara öppen till alla.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att t.ex, kunna ta reports, specca runt för att se om någon bryter mot serverns regler, ta support och vara öppen för att hjälpa till.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Ett aktivt arbete med moget och seriös inriktning. En staff som vet hur man tar beslut, tar hand om stressiga situationer, vara redo för att ta kritik, vara skön. Vara öppen för att hjälpa till oavsett vem det är.

Hur hanterar du stressiga situationer? Genom att först försöka själv hålla lugnet för att inte stressa upp dem andra, lugna ner situationen, ta ett beslut när man är redo och lugn för det.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom