vamzns | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

vamzns

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: vamzns

Ditt namn: Noah

Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2010

Ditt Discordnamn: Vamzns

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Min vardagliga aktivitet på servern är mesta dels att, vara med på olika scenario mest krim då det är de jag rpar som just nu, så mest är man med i krim scenarion så som, kidnappningar, skottlossningar, stormningar osv.. Jag blir ofta arg på folk som bryter mot reglerna som till exempel att, skjuta ur bil, fear, vdm, rdm, copbait då de händer varje dag och själv tycker jag de inte är så roligt så det är de jag vill minska på servern och att den ska bli mer seriös med mindre regelbrytare.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 veckor sen har jag varit sen tidigare

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1-2 gånger svbans som kan vara för copbait och kanske rdm eller vd

Varför ansöker du som servervakt på Centic?
För att kunna minska serverns lall och att det ska bli bra och seriös rp. Vill ju också kunna hjälpa till med det arbetet.
Har du tidigare varit blacklistad?
Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har:
Att ha koll på folk så dem inte bryter mot serverns regler eller gör felaktiga saker som man inte ska göra. Commands servervakts har är, /kick, /dv, /svban, /toggleid
Varför vill du bli servervakt på servern?
För att kunna hjälpa till på servern och göra den till en seriös rp server och bidra till ett bra rp till alla med inga oseriösa spelare eller lallare.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt:

Det kan förekomma genom att du ressar dig själv eller någon annan under pågående scenario eller sätter på toggleid i scenarion.

TopMan21

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Nekad, Saknar svar på dem 2 sista frågorna. Ansök igen inom 24 timmar.

Top Bottom