Nekad dreamiz89_67 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dreamiz89_67

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: dreamiz89_67

Ditt namn: Viktor

Ange ditt födelsedatum: 31 Oktober 1918

Ditt Discordnamn: dreamiz89

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar gå in dra till mitt gänghus spawna bil åka runt lite blir RDMAD gör överklagan åker runt spelar med kompisar (OBS! inte metagaming btw) vi kanske gör ett rån elle något. Sedan åker vi bara runt och vi har roligt på servern

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? vecka elle två

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 och det ska förbli så

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag vill se att gatorna är fina och jag vill gärna hålla en bra RP nivå eller ska försöka Jag vill hjälpa till Centic RP och Jag älskar att hjälpa till med sådana grejer.

Har du tidigare varit blacklistad? Nope

Förklara vad för uppgift en servervakt har: RP bra vara mogen mot sina motparters inte lalla hjälpa till om Någon behöver hjälp och bara vara hjälpsam helt enkelt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att det kommer göra så min upplevelse på CenticRP kommer bli mycket bättre jag kommer ha mer å göra och inte bara åka runt och ha tråkigt m dagarna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: tänk att jag dör i ett scenario med mina kompisar men jag ressar mig och mina kompisar för att vinna scenariot

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad!
Utveckla på allt. Du får ansöka igen om 24 timmar! lycka till!

Top Bottom