Emmeboy | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Emmeboy

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emmeboy

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2011

Ange ditt Discordnamn: EPT

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll kille som gillar att hjälpa folk, Jag brinner mycket för Centic. Jag har väldigt mycket erfarenhet kring staff arbetet.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar så är det från 14-15 till 23:00 och på helger så är det ifrån 12:00 till 04:00

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på Centic i 3 dagar nu men jag var medlem länge förut men då råka jag lämna servern

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker till Staff på centic för jag vill vara med och göra skillnad, Jag vill hjälpa spelare och hjälpa servern att nå sina Mål. Jag vill kunna vara med och förändra med mer spelare och mer spelare. Men jag ansöker också till staff för att RP är lite si så där just nu då det är mycket VDM och många som lallar samt att många Fuskar. Då vill jag vara med och göra skillnad där och få bort dom som inte kan bette sig.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att alla spelare kan alla regler, Hjälpa folk när det behöver hjälp, Vara aktiv både ingame och i discord. Vara respekt full och behandla alla lika bra. Jag har också som uppgift och se till så att server rullar på och se till så det inte finns buggar eller likande. Och se till att alla följer de reglerna vi har och att förklara för folk så det förstår alltså prata tydligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med att vara seriös, Behandla alla lika bra, Använder mina perms när det behövs, Pratar med folk med ett lugnt och tydligt sätt så det förstår. Ta återgärden på folk som inte kan bete sig och ta reports eller helps.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress bra då jag tar några andetag sedan försöker jag glöma det som hänt och se framåt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom