Hugo | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Hugo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hugo

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum: 6 April 2012

Ange ditt Discordnamn: Realg3

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en ansvarsfull och positiv person som gillar att hjälpa andra och samarbeta i grupp. Jag är aktiv, lyssnar på feedback och försöker alltid förbättra mig. Jag vill bli staff för att bidra till en bättre och trevligare miljö för alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Men ungefär 5-6 timmar per dag kan såklart variera pågrund av skola osv

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Några veckor, fantastiskt har det vart har sätt brister men de är därför jag ansöker för att kunna påverka det som t.ex regelbrott

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic för att jag vill hjälpa till att göra servern roligare och mer rättvis för alla. Jag är aktiv, gillar att hjälpa andra och kan ta ansvar när det behövs. Jag vill också utvecklas själv och bli bättre på att samarbeta och lösa problem.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare, se till att reglerna följs och hålla servern trygg och rolig för alla. Jag ska också lösa problem, svara på frågor och agera rättvist i olika situationer.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv, hjälpsam och rättvis mot alla spelare. Jag kommer också se till att reglerna följs och hjälpa till att lösa problem snabbt så att servern blir en bättre plats för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokusera på vad som faktiskt behöver göras. Jag försöker lösa problemen steg för steg och samarbeta med andra staff om det behövs. Jag blir inte arg utan försöker alltid vara rättvis och saklig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom