Hugge0307 2.0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Hugge0307 2.0

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hugge0307 2.0

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum: 7 Juli 2009

Ange ditt Discordnamn: Hugge0307

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 16 år och gillar golf och att rpa jag är väldigt positiv och gillar att hjälpa folk

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ca 6 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? var medlem ett längre tag på gamla centic och nu har jag varit medlem i ca 1 månad sen så gick medlemskapet bort av nån anledning men sen så fick jkag tillbaka de nu

Varför ansöker du som staff på Centic? eftersom jag vill bidra till en rättvis och seriös RP-miljö. Jag har bra koll på reglerna, är aktiv och gillar att hjälpa spelare samt lösa problem på ett lugnt och moget sätt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att reglerna följs och att alla spelare får en rättvis och bra RP-upplevelse Jag hjälper till att lösa konflikter svarar på frågor, hanterar reports och ser till att servern hålls seriös och trygg för alla.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer vara aktiv, rättvis och hjälpa spelare. Jag tar reports snabbt, löser problem lugnt och hjälper till att hålla en bra RP på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn och tänker klart. Jag tar en sak i taget, lyssnar på alla och försöker lösa problemet rättvist utan att stressa upp mig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom