!C5 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

!C5

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: !C5

Vad är ditt discord namn? !C5

Vilken arbetsplats ansöker du till? Jag söker till Bitr Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli biträdande rikspolischef eftersom att jag har sett att ni söker efter en ny då jag har väldigt mycket erfarenhet av just inom chef/ledningen i polisen. Jag har även varit Direktör och uppåt på andra serverar vilket betyder att om ni tar mig som biträdande rikspolischef så kommer jag lova er att jag kommer vara en av de bästa ni har haft.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu rollspelar jag som civil medborgare.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har tidigare erfarenheter inom just polis yrket men även inom polis ledningen då jag har jobbat mig hela vägen upp från Aspirant till biträdande rikspolischef!

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att vara väldigt aktiv och då menar jag väldigt mycket, jag kommer även att vara väldigt aktiv i discorden och kolla på ansökningar som inte har svarats på. Jag ska även se till så att det blir lite minder korruption inom polisen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Centic? Nej det gör jag inte då jag är väldigt lojal till denna server eftersom att jag gillar den väldigt mycket!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jo, eftersom att jag har en väldigt bra erfarenhet inom yrket och kommer att se till så att polis kåren blir förbättrad inte bara de som under ledningen men även ledningen också!

Hur många bans har du? Jag har 0 bans på servern!

Top Bottom