!C5 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

!C5

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: !C5

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum: 22 Mars 2012

Ange ditt Discordnamn: !C5

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll person som gillar att hjälpa personer ifall de vill ha hjälp, men jag är även väldigt trevlig eller snäll mot alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar så kommer jag kunna vara aktiv mellan 15:30 till 22:00, och helger så kommer jag kunna vara aktiv mellan 11:00 till 00:00

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? I typ 3 veckor

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker till staff inom centic eftersom att jag såg att ni sökte efter några, då jag själv har varit staff på andra serverar vilket betyder att jag är en erfaren staff som kommer kunna att hjälpa till på bästa sätt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta folk som sitter i väntrum support och att hjälpa de på bästa sätt. Men om vi tänker ingame så kommer jag att sitta att ta reports ingame.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med en väldigt bra arbete alltså att inte bryta mot serverns regler och att hjälpa folk som behöver hjälp på bästa sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt lugnt och försöker att lugna ner mig själv, man jag vet att det inte kommer att hända eftersom att jag kan hantera stressiga situationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom