Hugo | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Hugo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hugo

Ditt namn: Hugo

Ange ditt födelsedatum: 6 April 2012

Ditt Discordnamn: Realg3

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar gå in och rpea som man ska, följa regler osv, bara ha allmänt kul när jag rpear-

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har vart medlem i några veckor så jag har koll på serverns grunder samt regler

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 gång, vilket var en falsk ban

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt på Centic för att jag gillar att ta ansvar och hjälpa till att hålla ordning. Det känns som ett jobb där man får vara aktiv och samarbeta med andra.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej, det har jag inte

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt på Centic ser till att allt är lugnt och säkert på platsen, typ håller koll på folk och situationer. Man hjälper också till om något händer och samarbetar med kollegor för att förebygga problem. Det handlar mycket om ansvar och att vara uppmärksam.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Centic för att jag gillar att hjälpa till och se till att alla har det bra och följer reglerna. Det verkar som ett roligt ansvar där man får vara aktiv och samarbeta med andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse = när jag t.ex ressar i scenario t.ex, revivar fast jag är död i scenario t.ex, abuse kan förekomma som servervakt genom t.ex revive kommando, korruption är ungefär samma sak

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Nekad!
Måste utveckla på några punker