LVV | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LVV

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: LVV

Vad är ditt namn i verkligheten? OLLE

Ange ditt födelsedatum: 5 November 2012

Ange ditt Discordnamn: olle___13

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter olle och jag gillar och spela fivem. jag spelade på centic men lämnade och provade nått nytt men vill nu komma tillbaka. jag bor i dalarna och är 13 år gammal och fyller 14 i sommar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5timmar eller kanske 10om det är på en vecko dag asså fredag och lördag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sen när ni öppnade första men spelade aldrig då och lämnade discorden men nu sedan ni öppnade igen

Varför ansöker du som staff på Centic? för att jag vill hjälpa servern och få bort lallare och sånna som moddar och göra roliga minnen och hjälpa folk!

Vad är din uppgift som Staff? Vad är din uppgift som Staff? att se till så att servern är i bra skik och inte massor av moddare/lallare som säger nordet och rdmar och vdmar hela tiden

Vad kommer du att bidra med som Staff? Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kan bidra med rolig rp hjälpa staff teamet och vara med och utveckla servern asså inte som utv men vara med på resan
t

Hur hanterar du stressiga situationer? Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga siutationer lungt inte börja skriva och höja rösten. kommer ge ett exempell nu. jag sitter i support med 2stycken som säger att en rdma och den andra inte jag kanske mutar den ena och får höra dens sida aoch sen mutar han och unmutar han andra och får höra hans sida

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom