Nekad LVV | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LVV

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: LVV

Vad är ditt namn i verkligheten? olle

Ange ditt födelsedatum: 23 Juli 2012

Ange ditt Discordnamn: olle___13

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter olle och jag gillar och spela fivem. jag spelade på centic men lämnade och provade nått nytt men vill nu komma tillbaka. jag bor i dalarna och är 13 år gammal och fyller 14 i sommar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5timmar eller kanske 10om det är på en vecko dag asså fredag och lördag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sen när ni öppnade första men spelade aldrig då och lämnade discorden men nu sedan ni öppnade igen

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill bidra till att skapa en rolig,trygg, rättvis och rolig miljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra, lösa problem och vara en del av ett team som arbetar mot samma mål.
Jag har ett stort intresse för communityn och vill vara med och utveckla servern genom att upprätthålla regler, stötta spelare och bidra med positiv energi. Jag är ansvarstagande, lugn i stressiga situationer och försöker alltid fatta rättvisa beslut.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff på Centic är min uppgift att se till att servern är en trygg och rättvis plats för alla spelare. Det innebär att jag övervakar chatten och spelet, ser till att regler följs och ingriper vid regelbrott.
Jag hjälper också spelare som har frågor eller problem, ger vägledning och försöker lösa konflikter på ett lugnt och rättvist sätt. En viktig del av rollen är att vara professionell.
Utöver det bidrar jag till att förbättra spelupplevelsen genom att rapportera buggar, ge feedback till utvecklarna och ibland hjälpa till vid events eller andra aktiviteter på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på Centic kommer jag att bidra med en positiv attityd, rättvisa beslut och ett stort engagemang för communityn. Jag är aktiv och uppmärksam, vilket gör att jag snabbt kan upptäcka problem och hjälpa spelare på ett effektivt sätt.
Jag kommer att bidra till en trygg och välkomnande miljö genom att behandla alla spelare med respekt och se till att reglerna följs på ett konsekvent och rättvist sätt. Dessutom är jag bra på att samarbeta, så jag kommer att stötta mitt team och bidra till god kommunikation inom staffgruppen.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag försöker alltid tänka klart, prioritera det viktigaste först och undvika att agera impulsivt.
I pressade lägen är det viktigt för mig att vara rättvis och professionell, särskilt när jag har med andra spelare att göra. Jag lyssnar på alla parter, samlar in information och fattar beslut baserat på regler och fakta istället för känslor.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom