Nekad SD. | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SD.

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: SD.

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Markus

Ange ditt födelsedatum: 15 April 2009

Ange ditt Discordnamn: SD

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en grabb som gillar att rpa och köra fotboll och laga mat jag har också varit med i barn mästerkockarna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15 till typ 01.00 men visa dagar jobbar jag lite extra

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen og centic 2024 och sen körde jag också mortal som jag både var staff på men jag är mycket mer mognare nu

Varför ansöker du som staff på Centic? För att jag vill förbättra rpen och göra server som den va för några år sen jag kommer också specka mycket och se till att dem roar bra och inte bara skjuter.

Vad är din uppgift som Staff? Att kolla reports och ta dem men också support ock kolla så alla följer regler och se om spelarna gör det dem ska.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra till bättre rp och mindre skjutningar och jag kommer sitta support och ta reports jag kommer också göra events om jag får

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer bra jag tar det lungt och jag är inte en stressig person

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom