vamzns | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

vamzns

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: vamzns

Ditt namn: Noah

Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2010

Ditt Discordnamn: vamzns

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Rpar seriöst, tar många scenarion, är med på scenarion, rpar som sagt mycket på servern dagligen och jag vill kunna ta ett steg större och bli servervakt.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 veckor sedan har jag varit de innan

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 men jag blev då senare unbannad och sen har jag haft en elle 2 svbans för cop bait och nått annat 30min.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? För att kunna hjälpa till i centic att göra servern mer seriös och inte lika många lallare och hjälpa till.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Att se till att folk på servern följer reglerna. Vi har också commands så som, dv, revive,toggleid, svban,kick kanske nått mer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill som sagt kunna minska lallet på servern och göra den till en bra seriös rp server och kunna hjälpa till med det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Att t.ex. ressa sig själv eller andra i ett pågående scenario.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
nekad, utveckla!

Top Bottom