vamzns | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

vamzns

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: vamzns

Ditt namn: Noah

Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2010

Ditt Discordnamn: vamzns

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Är själv med på mycket krim scenarion då jag rpar som krim vid nuläget, så mesta dels kan det bli, stormningar, gängmöten, skottlossningar, kidnappningar lite så på servern för min del just nu. Jag vill kunna ha en servervakts aktivitet också som är, hålla koll så att reglerna följs, göra lite arbete för de ansvar man har som servervakt.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 veckor sen har jag varit medlem tidigare.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Skulle gissa på 1 elle 2 svbans för copbait och kanske rdm eller vdm.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Varför jag vill bli servervakt på Centic är för att minska regelbrytare på servern, hålla koll så att regler följs som dem ska, kunna hjälpa till med servern så att den blir ännu bättre. Som servervakt har man också tillgång till commands som, /dv, /kick, /svban /revive /toggleid

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Hålla koll så att serverns regler följs, själv tycker jag att det blir tråkig rp när reglerna inte följs genom att folk, cop baitar, vdmar, rdmar osv

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna ta ansvar och förbättra servern så att den blir ännu bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse som servervakt kan innebära, att du ressar någon eller dig själv i ett pågående scenario eller att du sätter på toggleid för att se vart personerna är.

Top Bottom