Little Khuksy | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Little Khuksy

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Little Khuksy

Ditt namn:

Ange ditt födelsedatum: 12 April 2012

Ditt Discordnamn: Little Khusky

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Min dagliga aktivitet på servern består av att jag är inne och spelar regelbundet, deltar i olika roleplay-scenarion och interagerar med andra spelare. Jag håller mig aktiv under mina speltider, hjälper andra om det behövs och ser till att följa serverns regler. Jag försöker alltid bidra till en seriös och rolig miljö samtidigt som jag håller koll på vad som händer runt omkring mig.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på Centic i cirka 2 veckor. Under den tiden har jag varit aktiv, lärt mig serverns regler och byggt upp en bra förståelse för hur communityn fungerar.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag har aldrig blivit bannad på serven

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som servervakt på Centic eftersom jag vill bidra till att servern är en trygg och rättvis plats för alla spelare. Jag är aktiv och engagerad, och jag tycker om att hjälpa andra samt se till att regler följs. Genom att vara servervakt vill jag ta mer ansvar i communityn och bidra till en bättre och mer seriös roleplay-upplevelse.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej, jag har aldrig varit blacklistad på Centic eller någon annan server. Jag följer alltid reglerna noggrant och strävar efter att bidra till en positiv och rättvis miljö.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakts uppgift är att övervaka servern och se till att allt fungerar smidigt och enligt reglerna. Det innebär att hjälpa spelare vid frågor eller problem, hålla koll på misstänkt beteende och rapportera eventuella regelbrott till staff. Servervakten ska också bidra till en positiv stämning, agera lugnt och rättvist i olika situationer och vara en pålitlig representant för communityn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att kunna bidra till en trygg och rättvis spelmiljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra, hålla ordning och se till att regler följs. Genom att vara servervakt kan jag ta ansvar, vara en aktiv del av communityn och säkerställa att alla får en bra och rolig roleplay-upplevelse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär när en staff- eller servervaktmedlem utnyttjar sin position för personlig vinning, till exempel genom att ge vissa spelare fördelar eller ignorera regelbrott mot dem.

Abuse handlar om att missbruka sin roll genom att agera orättvist, hota, trakassera eller ge straff utan giltig anledning.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗 ✅

Top Bottom