LVV | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LVV

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: LVV

Ditt namn: olle

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2012

Ditt Discordnamn: olle___13

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag loggar in på servern kanske vid 11 på helger och sen spelar ett tag men kan inte göra så mycket för att många bara vdmar och rdmar hela tiden men gör många roliga senarion och skrattar mycket

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sen den öppnade nu igen

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 2gånger svban för att jag lallade på ett event tydligen och sen blev jag perma bannad felaktigt av lui anl Älskar Centic

Varför ansöker du som servervakt på Centic? för att förbättra servern från lallare och dom som lallar och bara gör shotandloot

Har du tidigare varit blacklistad? nej aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: att hjälpa med att ta bort dom som lallar och rdmar och svbanna dom eller kicka om dom gör något annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att förbättra rp nivån och banna dom som gör fel altså /svban eller /kick sen att visa en bra bild för servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: nu kommer jag ge ett exempell. jag säger att vem är det i en bil sen han säger gambino vi säger nu att jag har krig med dom jag försöker kidnappa honom men han kör sen dödar mig jag ressar och quitar sen säger i support att nej det där är inte jag.

Top Bottom