SD. | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

SD.

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: SD.

Ditt namn: Lucas

Ange ditt födelsedatum: 15 April 2009

Ditt Discordnamn: SD

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Går och kollar på bilar och sen så har jag en till karaktär där jag säljer droger har krig och massa mer grejer fast nu ingame har jag dödat mig själv så har gjort en ny charater

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2024 sen og centic starta

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 men det var för jag råkade köra på en kille men han stog mitt i vägen

Varför ansöker du som servervakt på Centic? för jag vill hjälpa folk och få dem en bättre dag och jag vill joina staff teamet och kolla på vad folk gör och ta bort dem som inte rpar och göra det bra för dem som verkligen vill rpa

Har du tidigare varit blacklistad? Nej har aldrig varit blacklistad

Förklara vad för uppgift en servervakt har: severvakt har uppgift att checka server och kolla så det inte är moddare och kanske ta lite support elle reports och sånt som en vanlig staff gör

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill hjälpa folk och få dem en bättre dag och jag vill joina staff teamet och kolla på vad folk gör och ta bort dem som inte rpar och göra det bra för dem som verkligen vill rpa

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption är med en staff abusar hans eller hons perms t.e.x att reviva i skotlossningar och sånt och sen inte noclipa iväg med dem är döda och bara inte liksom anbänder permsen mot spelarna

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad, vänta ut din tid.

Top Bottom