SD. | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

SD.

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: SD.

Ditt namn: Lucas

Ange ditt födelsedatum: 15 April 2009

Ditt Discordnamn: SD

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv varje dag på Centic, brukar rulla runt med mitt gäng och ta över områden. Det blir mycket rulla runt, krig och att bygga upp gänget. Vi håller rullar alltid tillsammans och hittar på olika kriminella aktiviteter.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? med severn öppnade igen 2024 sen og centic starta

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 gång men det var för jag råkade köra på en kille men han stog mitt i vägen

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker som staff på Centic för att jag vill hjälpa till att hålla en bra rp nivå på servern och rolig för alla. Jag är aktiv ofta och är ofta på platser där brist på bra rp händer, särskilt runt green zones. Eftersom jag själv är mycket runt olika platser och personer vet jag hur problem uppstår och kan därmed hantera de på rätt sätt. Jag vill bidra till bättre rp och se till att reglerna följs utan att det förstör rpet.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ser till att alla följer reglerna. Hjälper spelare, stoppar bråk och dålig rp, och håller en bra rp nivå på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill hjälpa folk och få dem en bättre dag och jag vill joina staff teamet och kolla på vad folk gör och ta bort dem som inte rpar och göra det bra för dem som verkligen vill rpa. och bara göra bättre rp på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption är när en servervakt använder sin roll för egen vinning, t.ex. hjälper sina vänner eller ger sig själv fördelar, tex revive. Abuse är när man missbrukar sina commands, som att banna utan anledning eller använda admin-commands fel.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom